Daiwa 22 Exist LT

Daiwa

Enhet
stk
Varenr.
EXIST
Pris fra
kr 9 999,-

Kontroller snellen slik du vil. AIRDRIVE | Rotasjon som du aldri har følt før. Fremtiden til Daiwa Spinning Reels er AIRDRIVE DESIGN. Ved å redusere vekten på rotor-, spol- og bøyleenheten oppnås en lettere rotasjon. Den uanstrengte rotasjonen lar fiskeren føle den sanne gleden av problemfri funksjon. Dette nye kapittelet starter med 22 EXIST.  Spole for fremtiden. Laget for å gå foran, sentrum for oppmerksomheten blant DAIWA. Å skape og endre fremtiden til fiskesneller. AIRDRIVE DESIGN ble laget for å være toppen, den som alle vil følge. For å starte opprettelsen av AIRDRIVE DESIGN, delte DAIWA først den spinnende spolen til to nøkkelkomponenter. Den første var den "bakre enheten" som består av kroppen og viktige interne komponenter som drivgiret. Ved å introdusere MQ-teknologi sammen med det tøffe digigearet som nå er i ferd med å bli standard på DAIWAs haspel sneller, har det gitt bakenheten høy styrke og holdbarhet. Etter utviklingen av den bakre enheten, satte DAIWA ut for å omutvikle nøkkelkomponentene som utgjør det som kalles "frontenheten". Ved å omutvikle rotoren, spolen og bøyleenheten har DAIWA klart å redusere vekten på frontenheten i 2022. AIRDRIVE DESIGN er et resultat av denne nye tanken. DAIWA har utviklet et innovativt mesterverk som lar sportsfiskere ha total kontroll. Redusert vekt, jevn rotasjon og høy respons lar snellen spinne fritt. Alle disse kombinerte elementene kommer sammen for å skape AIRDRIVE DESIGN

AIRDRIVE DESIGN kan deles inn i 4 nøkkelteknologier. Den nye AIRDRIVE ROTOREN og den nyutviklede AIRDRIVE BAIL kombineres for å redusere vekten på toppen av snellen. Redusert vekt skaper uanstrengt og jevn rotasjon, med rask oppstart og lav treghet. Unødvendig vekt og tykkelse har blitt barbert av for å innovere den nye AIRDRIVE SPOOL, som perfekt matcher AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAIL for å fullføre den redesignede frontenheten. I motsetning til den tradisjonelle interne snellestrukturen, har DAIWA utviklet en lavkontaktstruktur mellom hovedakselen og tannhjulet kalt AIRDRIVE SHAFT. Ved å ta i bruk denne metoden reduseres friksjonen og glattheten er forbedret. Ved å kombinere disse nye teknologiene sammen gjør det at snellen er ekstremt lett og lar sportsfiskeren oppleve den flytende rotasjonen med lav treghet med større kontroll over line- og stanghandlingen.

Modell Vekt Kulelager Sene-kapasitet
(J-braid)
Sene-kapasitet
(Nylon)
Bremse-kraft Utveksling Line Retrive Håndtak
2500-XH 165g 12 

200m/
0,10mm
150m/
0,20mm
5 kg 6.2:1 87 cm I
5000
D-C
210g 12 300m/
0,22mm
150m/
0,40mm
10 kg 5.2:1 87 cm Knob
Tilbakemelding
Fyll inn feltene under og klikk
send for å gi oss en tilbakemelding
*
Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×